Інформаційне повідомлення щодо прийняття документів від юридичних осіб, аудиторських фірм та професійних організацій аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи EN

Комісія з атестації (далі – Комісія) інформує, що 30 жовтня 2020 року набрав чинності Порядок безперервного професійного навчання аудиторів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06 липня 2020 року № 400.

Цим Порядком передбачено, що освітні заходи з метою безперервного професійного навчання можуть проводити:

  • юридичні особи, які відповідають вимогам, встановленим Комісією, та включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи, – для всіх аудиторів;
  • аудиторські фірми, що розробили власні програми безперервного професійного навчання, визнані професійними організаціями – членами Міжнародної федерації бухгалтерів, та включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи з безперервного професійного навчання аудиторів, – для своїх співробітників;
  • професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи з безперервного професійного навчання аудиторів, – для своїх членів.

Юридичні особи, які мають намір проводити освітні заходи для аудиторів для підтвердження їх відповідності, визначеним Порядком, вимогам подають до Комісії на адресу Інспекції із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі – Інспекція) такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • заяву про наміри проводити освітні заходи;
  • копію установчого документа юридичної особи;
  • розроблені програми освітніх заходів (не менше двох);
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів;
  • інформацію про викладачів та/або експертів, залучених для проведення освітніх заходів;
  • інформацію про матеріально-технічну базу, яка може бути використана для проведення освітніх заходів.

Аудиторські фірми, які мають намір проводити освітні заходи з навчання своїх співробітників за власними програмами, визнаними професійними організаціями членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до початку проведення таких заходів інформують про це Комісію та подають на адресу Інспекції такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • розроблену програму (програми) освітніх заходів;
  • лист (інший документ) професійної організації – члена Міжнародної федерації бухгалтерів про визнання відповідності програми (програм) стандартам професійної організації з безперервного професійного навчання аудиторів та міжнародним стандартам освіти Міжнародної федерації бухгалтерів;
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів.

Професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір безпосередньо проводити освітні заходи своїх членів, до початку проведення таких заходів інформують про це Комісію та подають на адресу Інспекції такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • копію установчого документа юридичної особи;
  • розроблені програми освітніх заходів (не менше двох);
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів;
  • інформацію про викладачів та/або експертів, залучених для проведення освітніх заходів;
  • інформацію про матеріально-технічну базу, яка може бути використана для проведення освітніх заходів.

Юридичні особи, аудиторські фірми та професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи, передбачені зазначеним Порядком, повинні подати Комісії на розгляд необхідні документи на адресу Інспекції:

в паперовій формі: а/с 167, м. Київ, 01001;

або

в електронній формі через інформаційну систему «АСКОД.Онлайн», доступ до якої здійснюється шляхом реєстрації за посиланням https://askod.online, що не вимагає встановлення додаткового програмного забезпечення.

Дані для визначення контрагента під час надсилання інформації та відповідних документів через інформаційну систему «АСКОД.Онлайн»:

назва організації: ДУ «ОСНАД»;

код ЄДРПОУ: 42505644;

електронна пошта: askod@apob.org.ua;

номер телефона: (096) 805 02 97.

Звертаємо увагу! З огляду на введення Урядом карантинних заходів на всій території України прохання надавати пріоритет електронній формі надсилання документів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Новини
Корисна інформація
Людям з погіршеним зіром