Шукати на порталі

Міжнародна конференція «Актуальні питання розвитку аудиту: майбутнє професії»

Шановні аудитори!

24 листопада 2020 року (з 11:30 до 17:30) в онлайн режимі з використанням платформи ZOOM відбудеться Міжнародна конференція «Актуальні питання розвитку аудиту: майбутнє професії».

Детальніше можна ознайомитись на вебсайті Аудиторської палати України.

З повагою
Інспекція із забезпечння якості
Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю

Круглий стіл «Запровадження порядку безперервного професійного навчання аудиторів в Україні»

Дата проведення заходу: 19 листопада 2020 року

Час проведення заходу: 11:00 – 13:00

Мета заходу: обговорення основних положень Порядку безперервного професійного навчання аудиторів та забезпечення ефективного функціонування системи безперервного професійного навчання аудиторів, а також практичних аспектів нагляду за дотриманням вимог щодо безперервного професійного навчання аудиторів.

Цільова аудиторія: аудитори, представники суб’єктів аудиторської діяльності, юридичних осіб та професійних організації аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити професійне навчання аудиторів, інші заінтересовані особи.

Місце проведення заходу: платформа ZOOM

Модератор: Неля Проскуріна

Учасники заходу:

Члени Комісії з атестації: Олена Барановська, Микола Бондар, Олена Величко, Олена Дубова, Світлана Зубілевич, Богдан Лукасевич, Ганна Нікітан, Неля Проскуріна.

Експерти проекту EUFAAR: Джон Хупер, Суміта Ша.

Інспекція із забезпечення якості ОСНАД: Олег Канцуров.

 Програма заходу

11.00 – 11.05 Відкриття
11.05 – 12.50 Доповіді учасників круглого столу
12.50 – 13.00 Підведення підсумків

 

Інформація щодо реєстрації участі у заході

Інформаційне повідомлення щодо розгляду документів юридичних осіб, аудиторських фірм та професійних організацій аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи

Комісія з атестації інформує, що документи, отримані до 30 листопада 2020 року від юридичних осіб, аудиторських фірм та професійних організацій аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи, будуть розглянуті на грудневому засіданні Комісії з атестації.

Інформаційне повідомлення щодо проведення «круглого столу» з питань безперервного професійного навчання аудиторів

Комісія з атестації інформує, що 30 жовтня 2020 року набрав чинності Порядок безперервного професійного навчання аудиторів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06 липня 2020 року № 400.

З метою надання роз’яснень професійній спільноті Комісією з атестації вирішено провести 19 листопада 2020 року об 11:00 «круглий стіл» з питань безперервного професійного навчання.

Програма заходу

Зазначений захід відбудеться у режимі відеоконференції з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Для реєстрації участі у заході необхідно надіслати на електрону адресу Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (konference@apob.org.ua) контактні дані особи, яка бажає взяти участь у «круглому столі»: ім’я, прізвище та електронна адреса, на яку буде надіслано посилання для підключення до відеоконференції.

Звертаємо увагу, що кількість учасників обмежена!

Відповіді на питання в рамках проведення «круглого столу» з питань безперервного професійного навчання аудиторів від 19 листопада 2020 року

Інформаційне повідомлення щодо прийняття документів від юридичних осіб, аудиторських фірм та професійних організацій аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи

Комісія з атестації (далі – Комісія) інформує, що 30 жовтня 2020 року набрав чинності Порядок безперервного професійного навчання аудиторів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06 липня 2020 року № 400.

Цим Порядком передбачено, що освітні заходи з метою безперервного професійного навчання можуть проводити:

  • юридичні особи, які відповідають вимогам, встановленим Комісією, та включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи, – для всіх аудиторів;
  • аудиторські фірми, що розробили власні програми безперервного професійного навчання, визнані професійними організаціями – членами Міжнародної федерації бухгалтерів, та включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи з безперервного професійного навчання аудиторів, – для своїх співробітників;
  • професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, включені до переліку осіб, які можуть проводити освітні заходи з безперервного професійного навчання аудиторів, – для своїх членів.

Юридичні особи, які мають намір проводити освітні заходи для аудиторів для підтвердження їх відповідності, визначеним Порядком, вимогам подають до Комісії на адресу Інспекції із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі – Інспекція) такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • заяву про наміри проводити освітні заходи;
  • копію установчого документа юридичної особи;
  • розроблені програми освітніх заходів (не менше двох);
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів;
  • інформацію про викладачів та/або експертів, залучених для проведення освітніх заходів;
  • інформацію про матеріально-технічну базу, яка може бути використана для проведення освітніх заходів.

Аудиторські фірми, які мають намір проводити освітні заходи з навчання своїх співробітників за власними програмами, визнаними професійними організаціями членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до початку проведення таких заходів інформують про це Комісію та подають на адресу Інспекції такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • розроблену програму (програми) освітніх заходів;
  • лист (інший документ) професійної організації – члена Міжнародної федерації бухгалтерів про визнання відповідності програми (програм) стандартам професійної організації з безперервного професійного навчання аудиторів та міжнародним стандартам освіти Міжнародної федерації бухгалтерів;
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів.

Професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір безпосередньо проводити освітні заходи своїх членів, до початку проведення таких заходів інформують про це Комісію та подають на адресу Інспекції такі документи в паперовій або електронній формі у порядку, визначеному законодавством:

  • копію установчого документа юридичної особи;
  • розроблені програми освітніх заходів (не менше двох);
  • інформацію про наявність методичного забезпечення для програм освітніх заходів за напрямами, видами та обсягом (кількістю) матеріалів;
  • інформацію про викладачів та/або експертів, залучених для проведення освітніх заходів;
  • інформацію про матеріально-технічну базу, яка може бути використана для проведення освітніх заходів.

Юридичні особи, аудиторські фірми та професійні організації аудиторів та/або бухгалтерів, які мають намір проводити освітні заходи, передбачені зазначеним Порядком, повинні подати Комісії на розгляд необхідні документи на адресу Інспекції:

в паперовій формі: а/с 167, м. Київ, 01001;

або

в електронній формі через інформаційну систему «АСКОД.Онлайн», доступ до якої здійснюється шляхом реєстрації за посиланням https://askod.online, що не вимагає встановлення додаткового програмного забезпечення.

Дані для визначення контрагента під час надсилання інформації та відповідних документів через інформаційну систему «АСКОД.Онлайн»:

назва організації: ДУ «ОСНАД»;

код ЄДРПОУ: 42505644;

електронна пошта: askod@apob.org.ua;

номер телефона: (096) 805 02 97.

Звертаємо увагу! З огляду на введення Урядом карантинних заходів на всій території України прохання надавати пріоритет електронній формі надсилання документів.

Інформаційне повідомлення щодо розробленого Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку проєкту рішення стосовно внесення змін до форми та порядку подання Повідомлення про суб’єкта аудиторської діяльності, який надаватиме послуги з аудиту фінансової звітності, що подаються підприємствами, що становлять суспільний інтерес, на розгляд Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

Відповідно до пункту 13 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та частини восьмої статті 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» з метою вдосконалення процедури подання, заповнення та розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку Повідомлень про суб’єкта аудиторської діяльності, який надаватиме послуги з аудиту фінансової звітності, що подаються підприємствами, що становлять суспільний інтерес, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку розроблено проєкт рішення “Про внесення змін до рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 31 січня 2019 року № 43”.

Проєкт рішення оприлюднено на офіційному вебсайті Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за посиланням: https://www.nssmc.gov.ua/document/?id=11240663.

Новини
Корисна інформація
Людям з погіршеним зіром